Helt färdig

Igårkväll så blev det en spontan utflykt för min del. Jag hade helt glömt middagen hemma hos min tjejkompis men kom som tur var på den redan efter att jag lämnat pluttis för att åka och jobba!

Det snackades nog mest barn och vagnar. Inte så konstigt då 3 utav oss är gravida väldigt tätt inpå varandra. En kläcker i mitten utav augusti, den andra i början utav september å så jag och T som väntar en liten till den 14 september :)

Jag har stött på ALLA symptom ska ni veta haha! började med värk i brösten och en otroligt olidig trötthet. Fortsatte med illamående och en massa yrsel pga lågt blodtryck och ett järnvärde som tickade neråt.

Nu har jag en lättare variant utav foglossning. Värst är nog på kvällarna när man ska sova kan knappt vända mig. Sedan har jag även problem med revbenen på höger sida? vad detta beror på har jag inte någon aning om! Hade likadant med lukas och fick lära mig utav en tjejkompis att något speciellt satt där under?

Herregud så allmänbildad jag känner mig haha!

Sitter på jobbet för tillfället och om några timmar är dag 1 utav 3 denna vecka avklarad :) På fredag åker vi en trip till Eskilstuna och har det dundermysigt!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till graviditeten :) Ska bli kul att följa din nya blogg!

2011-04-18 @ 17:29:33
Postat av: Carin - Gravid vecka 29

Fin blogg, hade den bakgrunden förut jag med! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback