Långhelg

Några timmar kvar på jobbet sedan bär det av hemmåt där både familj plus lite större kläder i ett paket väntar! Kände att det behövdes nu när magen satt igång att växa =)

Går på helg redan idag, så jäkla skönt! Har lite klämdagar och andra fina ledighetsdagar framför mig. Så imorgon ska jag och Lukas först göra påskägg hemma. Dock tänkte jag svänga förbi panduro och inskaffa ägg som är något mer stöttåliga då Lukas inte är så fingerkänsligt, 2 år hehe. Så det ska bil dunderkul =) Thomas har beställt gryta också så vi ska väl försöka förbereda den me då det tar X antal timmar.. hö hö

Måste förövrigt lägga upp bilder från vår balkong. Herregud råkade köpa lite för många Penseer en sådär 60 st? Såg inte alls så mycket ut när jag köpte dem det var mest när mamma fråga hur många vi köpt som jag faktiskt insåg att det blev lite väl mycket.

Ne nu ska jag mysa vidare med mina små puffar i magen. Började känna av denna bebis redan v.13 berodde delvis på att man är omföderska men också hur bebisen låg tydligen =) Thomas har dock inte kännt än - tror han. Ja ni vet ju hur män är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback