@ Barnmorskans place

Eller var hos barnmorskan för ett par timmar sedan. Allt såg bra ut som vanligt? Mitt järnvärde låg på 110 så hon tyckte att jag kunde knapra lite piller gör inte mig något ville bara kolla om jag blivit snurrig eller om det var järnet som var på g neråt. Nu ska jag bara komma ihåg tabletterna? ;D


Mitt SF mått låg på 32cm med Lukas låg det på 35cm i slutet på januari dvs v. 38 - 39. Idag har jag även gått in i en ny vecka så är i v.36+0


Ligger på + 12,5kg och har en månad kvar med Lukas låg jag på +8kg vid förlossningen haha! Jag hoppas att jag får behålla LITE på kroppen denna gång? Gick ju ner något förskräckligt under FL och efteråt med Lukas.


Det var väl lite info om bebis i magen också ;) Trött är jag som sagt.. å ont har jag så tänkte faktiskt ringa imorgon och beställa läkartid för att få någon form utav muskelavslappnande.. Naprapaten vill jag helst undvika såhär på sluten nämligen.




Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

De kanske är en tjej i magen ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback