Boendet..

Uttjatat? Jo tack jag vet.


Var på TRE visningar idag. Ett var för stort (7 rum), det andra var för litet och det tredje var mest roligt att kolla på då de legat ute så himla länge till ett acceptpris.


Inget av dem var vårt framtida boende, det kändes inte sådär.. pirrigt? Alltså jag vill bli kär. Ja jag vill bli förälskad i ett hus! Jag är väl lite kär och inte gjorde det saken bättre att vi åkte förbi just de huset idag heller. Alltså ett hus nummer fyra. Å vad jag vill ha det. Skulle kunna ringa in ett bud nu innan visning men jag vet att det kommer bli för dyrt.. Vet inte ens om jag vågar gå på visningen? Eller så gör jag det och letar fel då kanske det känns bättre.


Men vad fint det var, helt perfekt alltså HELT. Jag behöver inte ens renovera toan på övervåningen även om den gröna färgen är avskyvärd.


Nåja jag längtar till nästa helg, då får jag se huset. Då får jag leta fel.. som jag ändå kommer att älska precis som den gröna toaletten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback