Dagisstart!

Mitt i alla körlektioner startade inskolningen med dagis så klockan nio igårmorse begav sig vår lilla familj mot ett nytt dagis!


Och visst trivs vi! Jag vill inte ta ut för mycket i förskott men känns helt underbart att de faktiskt blir aktiverade på detta dagis och har skogsutflykter m.m Även vilan gick dunderbra de har en stor vila där de läser för barnen och de som somnar får sova knappa 20 minuter sedan väcks dem så det kändes verkligen toppen! Nu var allt nytt för Lukas så han somna inte och skulle enbart trotsa mig genom att sätta sig upp osv ;) Idag tänkte jag istället gå ut därifrån och sätta mig i rummet brevid, då hör jag lätt om han börjar trotsa fröken eller om han faktiskt sköter sig och tar det lugnt den halvtimman =)


Men visst blir man trött utav dagis ändå ;)



Igår efter min körning så åkte vi och kollade på det där dunderfina huset. Fint? Nja inte precis.. här kan vi verkligen prata om missledande bilder. Men idag ska vi kolla på ett hus i sköndal som jag verkligen ser fram emot!


Men först dagis till halv 3! Idag blir vi solo då T måste jobba.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback