Det rullar på

Dagis gick super! Som förväntat med andra ord =) Lukas fick hur mycket beröm som helst när jag skulle hämta honom! Hemma var det andra gubbar.. puuuuh vilken trots som att han sparat allt denna dag? Knäppa unge!


Jag har suttit och studerat en hel del teori nu å bara spyr på den boken. Hoppas innerligt på att jag kan göra mig av med den på riktigt efter detta prov ;) Andra gången jag skriver känns lagom surt då jag klara det för knappt ett år sedan. Dessa regler =)


Börjar faktiskt bli lite trött så ska nog inta sängläge istället och glo lite tv =) Man får inte direkt sovmorgon nej bebben i magen eller annat ska väcka än ;) Lukas sover fint han åtminstonde till halv 8.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback