Ensam hemma

Å vad det är tyst!


Vi bestämde igår att jag skulle lämna Lukas redan idag. Det går så himla bra för honom och han fattar ju detta med dagis så det kändes bara naturligt. Jag har fått ett superbra förtroende för personalen och Lukas verkar trivas super =) Fröken behövde bara fråga Lukas om han ville vinka så fick jag en puss sen var det vink och hej då mamma å så tillbaka till tågbanan.


Kändes jätte bra med den reaktionen även om man skulle önska att de kan låtsas att de kommer sakna än i af ;)


Jag har lagt i en maskin med tvätt så ska ner och hänga upp den strax =) Därefter måste jag sätta igång med Teorin har provet imorgon nämligen! Även fast soffan lockar något enormt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback