Fullt upp!

Känns som att man knappt hinner andas ut längre men idag är jag minsann helt ledig! Vet dock inte vad jag ska göra? Känns som att vi kommit iordning här nu så packa upp kan man inte heller sysselsätta sig med!


På torsdag kör jag min sista körlektion innan uppkörningen. När Thomas kommer hem ikväll ska jag repitera alla säkerhetskontroller så att dem verkligen sitter =) Så ska jag väl öva lite parkering också..


Jollyroom strular som vanligt, igen.. Lukas säng är borta och hjulen på bebisen säng är trasiga. Himla underbart, var nog sista gången jag beställde därifrån? Hur som helst så ska en tjej återkomma idag angående både hjulen och Lukas säng. Hjulen hoppas jag att de verkligen förstått att de fint får skicka som en reservdel och Lukas säng har dem faktiskt fått så många chanser med just nu att jag bara vill ha pengarna tillbaka. Första gången sängen beställdes var den 13 augusti(!!!!) Det är 17 dagar sedan och de får faktiskt inte en enda dag till på sig att fixa fram en sådan till mig utan nu kommer jag att vända mig till de där superföretaget Big Baby ute i Sollentuna för hjälp istället. De har förstått de här med kundbemötande och SERVICE :)


I helgen gick en tjejkompis vatten men ingenting satte igång så hon blev igångsatt igår eftermiddag så imorse 06.14 föddes en dundersöt liten grabb! Klicka här för att komma till hennes blogg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback