Fullt upp!

Idag hade jag hela tre stycken körlektioner inbokade! Detta pga att jag skulle hinna med att repetera landsvägen =) Sagt och gjort fick lite tillsägningar om att jag MÅSTE hålla 70 annars blir lastbilarna arga ;D Kanske är lite nojjig med tanke på att jag körde för fort senast?


Nåja fick massa beröm och han tror att det kommer gå gallant, tror ni att jag blir lugnare för det? Nej då FY vad jag är nervös!!


Thomas håller för tillfället på och nattar Lilleman. Som alltid när man frågar Lukas.. poppis man känner sig va? Han har däremot kommit in i något att man inte ska läsa utan bara mysa med honom istället. Vi har i ofs varit iväg en hel del nu, först var det kräftis å så idag har jag haft körlektioner hela dagen så Lukas har hängt en hel del med Thomas föräldrar.


Nej om man skulle ta sig i kragen och studera lite underbar teori..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback