Nervöst.

Sömnsvårigheter pga graviditet eller kommande uppkörning? Kanske bägge delarna. Men kul är det inte var dödstrött för några timmar sen och jag har vilat sen dess men sovit, nope! Det kan man väl göra i ett annat liv?


På tal om uppkörningen så är jag helt sinnes nervös tänker på det varje dag och spekulerar alltid kring hur körlektionen gick osv.. min ena körlärare tror att jag kommer klara det gallant den andra har varit på semester någon månad nu. Ska köra om en vecka igen och tror faktiskt det är med semester snubben då. Det ska bli himla intressant och se om han hittar några fel. Annars kan jag lugna mig lite ;)


Såg också att jag dubbelbokat körlektion och kunskapsprovet. Jävla smart Emelie.. tur nog så fanns det en ledig tid redan dagen efter så nu ska jag skriva den 26 augusti och köra den 2 september. Sista körlektionen äger rum 29 augusti, fatta om jag gör något fel på den? Kommer väl svimma på uppkörningen då utav nervositet.


Nej fy försök att koppla bort det som hjärtat mitt säger men mina nerver är långt ifrån okej just nu. Låt dessa veckor gå fort så att jag kan få sova lite igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback