Tomt

Ja känns som att kontot ekar det just nu.. Lukas har fått en vinteroverall, både jag och Thomas nya jackor å så fick Thomas en tröja idag. Kort sagt sånt som är nödvändigt. Min jacka lär hänga med ett par år. Senast jag köpte en höstjacka var 2007 så det tyckte jag att jag var värd ;)




Ni får ursäkta kvaliten på bilderna är tagna med mobilen.. Jackan är jag fullkomligt förälskad i! Lite lite lite tajt i axlarna men jag tyckte att det såg bra ut ändå och troligtvist så går jag ner över där, även om jag inte tror det nu..


Lukas overall är från Stadium, till min förvåning ska inte Inter sport ta in den utan de tog bara in en annan modell. Denna modell jag köpte till Lukas är en ny variant utav den som vann årets overall förra året?


Thomas tröja finns att hitta på Design only likaså min jacka =) Den butiken finns i Farsta. Har även stött på den i Göteborg =)





Kommentarer
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Gud, fy vinter är ju faktist snart här! Så hemskt att man faktist sitter och förbereder på den redan :p men de är ju de som kallar Sverige! ;) kramar

Postat av: Ruby, Milo och Lova

åå vad blev det för overall nu då??????

2011-08-14 @ 08:46:01
URL: http://rubykanoby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback