Mysiga vecka

Trött? Mitt ♥


Å idag ska vi mysa med två tjejkompisar och deras barn! Vem kommer inte vara slut ikväll tror ni? Kommer bli dundermys!


Mer saker som är planerade i veckan är besök på familjerätten eller vilka det nu är som har hand om faderskapet? Vi ska förbereda alla papper så att allt är klart när bebis väl kommer och vi bara behöver skriva under på rätt personnummer som h*n får.l


Vi ska också till barnmorskan på torsdag. Ska bli jätte roligt att höra SF-måttet, som jag faktikst inte tänkt på alls denna grav? En tjejkompis sa att jag hade 35cm med Lukas någongång där på slutet. Tänkte också be om ett järnprov bara för att se om det är järnet som spökar eller enbart mitt låga blodtryck =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback