Börjar bli, ja större i af =)

Ännu en bild från idag =)


Var iväg en trip till Liljeholmen med Thomas å hans familj där jag fint blev påmind om att vi ska gå en hel del imorgon! Tur för mig som hade planerat att kolla skor i en butik utanför Ullared så fanns det faktiskt 36 i ett par supersköna sandaler på Ecco. Dessa finingar fick jag även som en "Grattis i förskott present" utav Thomas fina mamma! Det gillas enormt =) Så imorgon känns förhoppningsvis mina fötter inte såhär illa som idag ;)


Börjar faktiskt bli riktigt tungt nu. Magen är så himla låg tror det kanske kan ha någon betydelse? Insåg även att benen, vaderna och fötterna börjar svälla rejält nu, värst är precis ovanför knäna haha


Men det är ju sånt som hör till =) Att planera in kolmården, ullared, liseberg, universeum och en shoppingtrip i Göteborg kanske inte var helt genomtänkt men det går säkert superbra, speciell nu med nya skorna ;)





Kommentarer
Postat av: freja

wow! GRATTIS! va spännande!

Postat av: Anonym

Fina magen- växer så de knakar :)

2011-07-11 @ 09:54:18
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback