Finns det något bra i huddinge?

Det börjar med att Lukas läkare inte ringer den 31maj vilket han skulle. Ringde då upp karolinska i Huddinge och fråga vad som försegick. Fick inget vettigt svar och eftersom att Lukas mår bra är jag inte orolig, egentligen. Men man skulle vilja ha lite svar åtminstone. Fick ny tid 28juni eftersom att han hade semester. 28 Juni kom och ingen läkare ringde. Idag hitta jag äntligen lappen till karolinska så ringde igen. Ungefär samma "oj" reaktion som innan. Dock fick jag veta provsvaren och vi diskutera även Lukas astma. Blir medicinen var tredje timma nu bortsatt från på nätterna så håller vi tummarna på förbättring! Sjuksyrran jag fick prata med hade dock lite annorlunda åsikter än läkaren. Men eftersom att Plutten är lite förkyld nu så provar vi dessa 7-8ggr per dygn ett par veckor och ser om vi får någon förbättring! Fick också ny tid 8 augusti..

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Ja det känns rätt bra att ha det på g iaf :) Sen är Asib iof väl informerad om vad jag vill och inte vill, men stackarn är ju så sjukhusrädd att man vet ju inte om han kan snacka heller :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback