God morgon onsdag!

Saknar att blogga, printa upp bilder och skriva helt fritt. Men nu under semestern och alla äventyr finns ingen tid kvar . .


Hur som helst sitter jag hos mamma just nu. Igår plockade vi och städade hela lägenheten då vi har visning söndag och måndag. Jag och Lukas har sovit här så att man slipper städa om ;) kan vara lite trixit med honom också.. i af då man ska ha det noggrant gjort. Så har vi även packat ner alla leksaker vi hade uppe, tror inte han hade uppskattat att komma hem till ett tomt vardagsrum ;) i af tomt från leksakerna..


Anledningen till att vi fixar allt nu är för att vi åker till Finland om några timmar och är borta fram till måndag.


Men man känner sig lagom skör i kroppen nu. Först var det kolmården följt utav Ullared. Därefter bar resan av till Göteborg där vi besökte universeum och Liseberg. Om jag är mör i kroppen? Jo tack fötterna och framförallt vaderna värker! Men det är de värt =) Finland blir något lugnare sen väntar vimmerby men därefter är vi nog klara! Bortsätt från lite mini semestrar till norrtälje och strängnäs.


Hur har er sommar varit? Någon som har gjort något riktigt annorlunda kanske?







Kommentarer
Postat av: ruby milo och lova

Vår semester är i halmstad. Vi tänkte besöka miniland och sen vidare till småland till andreas land. Har även lyckats kvadda min mamma bil hhhaha

Postat av: Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Kul att kunna resa så mycket! Vi är rätt fast här hemma :(

2011-07-20 @ 18:33:45
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Anna Jonasson

hej, har helt slutat att kolla bloggar så kom jag på dig å lukas här en natt när lillan skrek som värst... ser att du väntar en liten till:) va roligt:) min lilla My är 1 månad:) har du facebook kan du få skicka en vänförfrågan... kramar Anna WILMA och My

2011-07-22 @ 08:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback