Hemma igen!

För några timmar sen kom vi hem ifrån en underbar Göteborg trip! Lukas hängde på mormor hem och det verkligen ekar tomt här hemma. Å så jag saknar honom! Thomas sover .. men snart ska vi nog sätta igång att plocka ihop allt inför visningen som komma skall.


Nämligen så att på onsdag eftermiddag åker vi, jag Thomas och Lukas förstås till Finland och kommer inte hem förrän måndag morgon. Visningen är i helgen. Därför ska vi börja idag med att plocka undan allt som inte ska vara framme under visningen jag ska även fortsätta lite imorgon innan jag åker till mamma och plockar upp min lilla prins.


Tisdag blir det att fixa och plantera om lite på balkongen samt även lämna av Lukas och storstäda. Sen sover jag och Lukas kvar där och möter upp Thomas vid båten =))


Mycket att tänka på? Jo tack egentligen.. men ikväll hade jag nog velat mysa med mina grabbar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback