Kommande



Vi har fem helger på oss att göra, ja allt känns det som. Men det löser sig, även om det känns stressigt nu. Jag packade hela min lya på ca 10timmar. Nu ska vi visserligen packa om en hel del kartonger samt packa så ytterst organiserat som möjligt.
Vissa helger går bort då vi lovat bort oss på annat men jag tror vi får ihop det ändå! Det måste gå och då går det alltid inte sant?


  • 30-31 juli, Thomas ut med båten, vi våldgästar mamma
  • 6-7 augusti, packa och börja leva ett kartongliv
  • 13-14 augusti, hela familjen ska ut med båten
  • 20-21 augusti, boka vagn och köpa de större sakerna, kräftskiva, packa klart.
  • 27-28 augusti, plasta in det som behövs för att sedan maganisera vårt hem och flytta till Thomas föräldrar i väntan på något eget.


Vi hyrde förrådet till den sista oktober då det är samma pris som för en månad. Men jag hoppas innerligt att vi åtminstonde hittat något när vi flyttar och vi får ett tidigt inflyttningsdatum så att alla renoveringar kan starta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback