Längtar hem

Back in sweden! Men inte hemma ännu.. kom med båten imorse klockan 6 och då åkte vi hem till mamma eftersom att det är sista visningen ikväll!

Här hemma har vi inte gjort allt för mycket jag har sovit en del sedan har vi ätit pizza och annat gottigott. Snart ska vi nog gå ner till stugan så att Lukas får springa av sig lite annars kommer han nog aldrig att somna ikväll ;)

Nu kan man äntligen komma tillbaka lite i vardagen känner att både min och Lukas kropp behöver det. Han är inte riktigt sig själv just nu och inte jag heller. Han börjar längta efter dagis nu igen märker man också. Men det är nästan en hel månad kvar tills dess så jag måste hitta på lite äventyr med honom.

Nej nu ska vi nog bege oss strax, dags att piggna till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback