Mycket nytt

När vi åker till ullared nästa helg ska jag nog kika lite på madrasser till barnens kommande sängar. Lukas spjälsäng valde vi att kasta då jag var i ett projekt "måla om" men inte orkade slutföra detta.


Till bebis blir det först en mindre säng från märket Troll så att jag kan amma från sängen men inte behöver ha bebis i vår säng. Lukas ska också få en säng ifrån Troll om jag inte minns fel? Men där står skönt nog mamma för kostnaden.



Till våren är det nog dags med en spjälsäng åt lilla bebisen också. Gillar Trolls sängar men har inte helt bestämt mig =) Både jag och T vill ha en vit så det är skönt att vi bestämt så mycket =)


Barnen kommer så fort jag slutat amma nattetid få flytta in i sitt rum och sova där tillsammans. Vi har bestämt att låta Lukas säng stå inne hos oss också så att det inte blir alltför mycket omställningar med nytt boende OCH en ny bebis. Min plutt är fortfarande så sjukt mammig och skulle mer än gärna fortfarande sova på mig om han fick.





Kommentarer
Postat av: Maria

åh ska ni till ullared nästa helg? =) då kommer vi oxå vara där i krokarna, åker till borås(lite utanför) till jockes familj nästa fredag:P har sagt att jag oxå vill åka dit nån gång den veckan vi är där :D

2011-07-01 @ 13:34:19
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback