Mysiga dagar Inklusive en del tjat ;)

Undrade precis varför ingen bloggat idag, kom då på att precis som jag kanske även andra haft problem med blogg.se denna dag?



Lukas i Finland, jag som inte är så djurvänlig gillade även dessa kaniner!


Idag hade vi åtminstonde lite planer som gjorde att vi var tvungna att gå utanför dörren. Jag är så sjukt trött i kroppen så för Lukas skull ser jag verkligen fram emot dagisstarten 23 augusti. Håller tummarna på att dagiset är bra nu.


Skulle träffa en gammal vän som jag umgicks flitigt med förr, men ja barn och att bägge skaffade partners gjorde sitt ;) Sen hjälper det inte att vi bor en bit från varandra heller! Men riktig vänskap finns ändå alltid kvar utan att man behöver försöka!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback