Underbart

Tror aldrig att jag varit SÅ less på min käre son någonsin. Fyfan vilken trots han utvecklat under semestern? Försökt få honom att vila en timma nu. Gick ut därifrån nu då han lyssnar 5 minuter sedan fortsätter han på samma bana. Pratar, gör gester, sjunger allt jag har sagt att man inte gör då man ska vila.

Nu är han mest förtvivlad över att jag gick ut från rummet, kommit upp ett par gånger men har bara burit in honom i sängen på nytt, pussat, lagt på filten sedan vänta på klacken och gått ut.


Nu är min gräns nådd och jag tänker fortsätta på samma bana ikväll för det han utvecklat efter att jag suttit inne hos honom 30-60min varje kväll är inte något varken han eller jag orkar i längden då han bara blir super trött dagen efter och jag sitter upp och ner på en stol med en värkande rygg.


Puh roligt inlägg va? Snart återgår det väl till det normala men snart har han bara en kvart på sig att sova för 13.20 ska han vara uppe igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback