Vill man vara fin får man lida pin!

Och det är fasiken helt klart rätt ord för att vara gravid! För visst kan det vara otroligt vackert även om man själv känner sig som en lagom flodhäst i vissa tider ;) hihi men det är trots alla besvär som kommer såhär på slutkvisten ändå nu man har tiden att njuta lite.


I bägge mina graviditeter har jag mått som värst i början. Fick jag, som jag gjorde med Lukas så skulle jag sova dygnet runt inte prata med någon och bara isolera mig. Man var ganska mör efter fem veckor isolerad ska ni veta ;)


Denna gång jobbade jag heltid vilket jag absolut inte kommer göra om. Hela jag sa ifrån ordentligt och fy så man mådde.


Snart ska vi iväg till BM. Blev lite täta besök nu då jag inte gick dit på knappt två månader =) Men blir nog bra dock tror jag inte att det hänt så mycket bebisen rör sig ju konstant! Dock har det börjat stråla neråt? Vad jag minns med Lukas så ska det göra det när bebisen börjar fixera sig, men det känns något tidigt? Känns som att den ligger lite överallt så känns inte "fixerad" heller. Men men vi får väl veta idag =) Jag har ju haft en hel del sammandragningar i ofs.. jaja inga mer spekualtioner BM brukar har bra mycket svar hon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback