Bilbana i vanlig ordning

Efter ett par nätter i stugan tillsammans med Lukas mormor så är vi hemma igen! Tror Lukas behövde det slockna på två röda igår plutten =) Efteråt bakade jag klart bullarna som stått på jäsning ;)


Denna morgon började med välling i följd utav tågbana, garaget, lego a.k.a båt som jag fint byggt ihop ;) Även denna är en riktig favorit! Parkera bilar efter varandra. Just nu, tro det eller ej så kollar Lucis på barnprogram?


Om någon timma bär det av till banken! Eftersom att vi ska låna från swedbank, och Thomas har sina bankkonton där så flyttar vi över allt mitt också. Efter det ska vi bara snabbt förbi mitt jobb och lämna in sjukintyget innan jag lyckas förlägga de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback