Bilder på omgjorda vardagsrummet!

Innan hade Thomas bott själv dvs riktig ungkarlslya! Dock med enkla vita väggar och en snygg fondvägg. När jag flyttade hit så bestämde vi oss för att använda mina vardagsrumsmöbler. Dessa var då såklart vita =) Vi köpte även en ny soffa när vi besökte Lukas Tant Ewa m. familj i Eskilstuna.










Till vår nya soffa finns även en fotölj och fotpall men i vårt lilla vardagsrum blir det lite trångt med dessa så dem får bo i källaren under fotografering och visning =) Men visst vart de lite skillnad? Å längtar ännu mer till vår efterlängtade flytt!






Kommentarer
Postat av: Viola, 22årig tvåbarnsmamma

svar: Den lilla sover (om jag får som jag vill) i sin spjälsäng i vårt rum. Den större har eget rum och egen säng :) Hur är det för er?

Postat av: Viola

svar: Ja det var underbart:)



Spännande! Kan ju vara kul både att bli överraskad men samtidigt att båda är med och planerar så mycket som möjligt redan från början :)

2011-06-11 @ 21:22:09
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback