Dag 01 Presentera mig själv

För någon vecka sedan hade jag utvecklingssamtal på arbetet. Vi pratade då mer om hur man var som person och personligutveckling. Min chef ber än att fylla i ett papper med en drös frågor. När han sedan läste upp mina svar för mig insåg jag hur mycket man lägger åt sidan när man får barn. Att "jag" inte exiterar längre är för mig en självklarhet. På frågor så som "vad unnar du dig efter en lång och hård arbetstid" varpå mitt svar var att jag unnade mig tid med familjen.

Likaså var väl de flesta svaren. Men för mig är familjen nummer ett och jag ser det mer som belöning att få tid tillsammans med dem och när jag vill njuta till fullo så planerar jag hellre en semester med dem än att tar egen tid och vara för mig själv.

Jag älskar att ha liv omkring mig och ser gärna till att man tar vara på dagarna än att ligga hemma och slöa, även om det kan vara uppskattat någon gång ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback