Dag 03 Det här åt jag idag

Äter knappt något längre känns det som! Idag har det väl varit lunch, middag, godis, kakor? Och en hel del dryck både äppeljuice, ramlösa, cola och vanligt kranvatten! Lite kesella hallon fick jag i mig också =) Mår illa utav min medicin nu också, helt lovely!

Imorgon däremot blir det gröt till frukost som vanligt då jag är ledig och lite fruktsallad till mellanmål. Däremellan får mamma laga mat vi ska nämligen dit och mysa då jag verkligen inte orkar med en Lukas helt själv med denna kropp :)



Kommentarer
Postat av: Emelie med elliott o leila

Va e de för medicin du äter, törs man fråga de ;) Skönt för er o få bli lite bortskämda idag!



Blir de nån kryss?



Hoppas ni haft en fin dag nu, kramis

Postat av: emelie med busungen elliott o sessan leila

nämen oj, är de så nära? då förstår jag verkligen om du inte åker- jag trodde de va lite längre kvar till bf. hoppas allt är fint!

kramis

2011-06-15 @ 12:54:30
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Anna

Ramlade in på din nya blogg och såg att du var gravid. Wow, grattis! :D

2011-06-16 @ 01:05:33
URL: http://luene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback