Dumma dator! Å en trevlig midsommar :)

Är mitt uppe i bankbyte så i torsdags satt jag och slutförde så att alla räkningar blir betalda och andra tråkigheter men nu är det äntligen nästan klart har nämligen fått i uppdrag att fixa hotellet till Göteborg vilket leder till att man ska få in pengar från X antal människor och få över de till rätt konto och sedan göra en betalning från det kontot. PUH helt färdig :P


Har lite foton från midsommar men de ligger på min kamera och den funkar inte med en mac? Eller jag får det inte att fungera! Thomas säger att han ska få en väldigt trevlig sak i sommarpresent från chefen men mer om det när den väl kommer =)


Midsommar har varit helt underbart startade i Stugan hos Mamma med god lunch och lite "dans" kring midsommarstången. Lukas tyckte att det var roligare att spela lotter ;) Han är lite blyg så det var väl lite för många barn.


Åkte sedan iväg ut på Gladö för trevligt sällskap och supergod middag! Blev kvar där och kom inte hem förrän 8 ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback