Jag ska sluta klippa honom

Att jag inte är frisör är väl ingen nyhet? Tredje gånger jag klipper honom min Lilla sötnos!


På Fredag skulle Thomas klippa sig så tror Lukas får klippas lite också, jämna till osv sen växer det hyfsat snabbt skönt nog ;)


Idag är det midsommar - MYS! Jag är van att fly fältet till ett litet torp helt utan rinnande vatten etc men de underbara torpet sålde Morfar 05 om jag inte minns helt fel? Hur som så ska det istället firas i stugan nu på dagen. Blir en midsommar lunch med revben, sill, potatis och annat smått å gott samt dans runt midsommarstången förstås =) Därefter blir det hem till Thomas vänner som har barn i Lukas ålder, så som han tjatat efter Theo? Haha äntligen fredag!


Nej nu blir det lite frukost för min del åtminstonde det bär av om någon halvtimma och hela familjen sitter i pyjamas ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback