Nattning #2

Igårkväll satt jag kvar hos Lilleman å vad barn förstår saker fort ;) haha gick väl sådär så efter att han jävlats en del valde jag att "gå på toaletten" man hörde att han började bli ledsen men det gick bra jag fick gå utan skrik och panik. Väntade 5 minuter innan Thomas gick in och då stod han upp brevid sängen, gick snabbt och la sig men började gråta då tog jag över igen.

Satt inne hos honom 10 minuter kanske så sov han men ännu en gång allt som allt tog kanske 30-45 min? Varför jag gick ut var för att Lukas skulle lugna sig lite innan jag gick in igen.

Ikväll ska jag försöka sitta kvar tills han somnar första gången men jag får så sjukt ont utav att sitta i ryggen men man får väl pina sig, kanske köpa en bra bok att sysselsätta sig med? =P





Kommentarer
Postat av: Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Skönt att det funkar så pass bra. Har också sovträning med min minsta nu, men det är inte populärt dock :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback