Trevligt sällskap

Så var man tillbaka hära! Gick hem från jobbet i måndags för att hämta pluttis. Han har inte varit helt 100 så fick vara hemma från dagis ända tills idag då jag var lite ledig också =) Fick en massa sällis till barnmorskan också så under de besöket hade vi barnvakt t o m ;)

Vad har hänt dessa dagar då? Vi har vilat massa hos mamma både jag och lillplutten! Jag är nog mer slut än vad han är ;) Ryggen tar ju kål på mig och att järnvärdet bara trappar neråt gör inte saken bättre precis.

I skrivandes ögonblick sitter jag på jobbet och försöker ta mig igenom dagen. Känner mest för att ringa Thomas, gråta lite och fly hem igen för att vila. Men jag vet också att det inte blir bättre utav att åka hem MEN på måndag har jag en läkartid. Även om läkaren kanske inte kan göra något så ville BM att jag skulle få smärtlindring utav något slag. Jag hoppas på vissdel sjukskrivning, jobbar ändå bara 2 veckor till varav 1 är semester men att gå ner i timmar skulle underlätta något så otroligt!

Lukas har blivit en ängel att natta! Tar på sin höjd 1 timma, som igår när han ville ha välling lite väl tidigt. Blev sängen en halvtimma tidigare men somnade ändå som vanligt 20.45. Blir lite stelt att sitta på en stol den tiden och läsa men när vi väl har flyttat så kan jag byta till en ordentlig fotölj ;)

Ikväll ska jag och Thomas ut och äta =) Vi har varit tillsammans något mer än 6 månader nu faktiskt! Känns som att man skulle vilja fira "vår" dag på halvårsdagen varje år istället för årsdagen då vi blev tillsammans mitt i vintern. Får väl se hur vi gör men ikväll blir det i af middag på Restaurang Göteborg som ligger precis vid vattnet nere vid hammarbysjöstad :) Jag ska äta kött de är allt jag vet haha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback