Tröttare än tröttast?

Vaknade 07.24 utav att det var ljust ute slängde mig upp ur sängen (tog ju ett tag tills jag hitta en klocka, att mobilen låg brevid mig i sängen kan vi väl utesluta..). När jag väl såg klockan blev jag istället tok orolig så satte mig vid datorn och börja kika fram lite nummer.

Vid 8 imorse hade jag lite svar. Puuh skönt tänkte jag men inte fan är det bättre nu ändå. Sitter på jobbet med en klump i magen blir så jävla förbannad hur en person kan göra såhär! Lukas leker i af hos Thomas föräldrar och har det superbra, han är skönt nog bara ett barn som inte förstår allt ännu!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica - I väntan på lilla pyret

Ja, det ska bli mysigt med IKEA faktiskt!



Men vad nu? Vad står på? Får jag gissa på att det är en viss idiot som är i farten igen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback