Underbara morgon

Eller? Var så himla trött då jag vaknade imorse att det inte fanns! Slumra till på soffan någon kvar innan ja skulle traska ner till tvärbanan också. Väl på tvärbanan möter jag en riktig nöt till konduktör som promt vill se mitt kort innan jag sätter mig, come on missa han magen eller? Jag är dock inte den som ger vika utan sa snällt åt honom att han fick flytta på sig så att jag kunde sätta mig ner först!


Puuuuh äntligen påväg kan man känna men nja halkar efter att jag gått av tunnelbanan och skrapar upp, hör och häpna stortån?


Är åtminstonde på jobbet sen tio minuter tillbaka och försöker vakna till lite =) Snart får man faktiskt gå hem igen och där hemma väntar små plock och en himla massa fix med blommorna på balkongen som inte alls gillat dessa veckors väderomslag.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback