Vart går gränsen?

Var helt färdig när jag kom till jobbet imorse efter min dagliga 40minuters promenad som numera tar 50min .. Hade så ont i fötterna att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. Vart går egentligen gränsen? Jag vill verkligen inte behöva sluta gå till jobbet då det är den enda motion jag får nu för tiden men samtidigt känner jag att fötterna och benen börjar ge vika, det är väl ändå inget som är farligt för barnet?

Gick och fikade med min älskade vän Jessipess efter jobbet och bara tog det allmänt lugnt. När Thomas slutade jobbet hämta han upp mig så hämtade vi Lukas på dagis för att sedan åka lite båt. Var helt perfekt att åka ut vid fem snåret då inte solen är lika stark för Lukas, och mig för den delen ;) hihi blev två dopp också!


Just nu kan jag inte sova pga ryggen. Ska ringa till en naprapat imorgon och se om det finns någon tid på torsdag! Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och gråta typ. Vill helst att någon ska gå en mil på min rygg men det om något kan inte vara bra för bebis ;) hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback