Avslutningsmöte

När Thomas nämnde mötet med dagis igår kändes semestern riktigt nära ♥

Blev väckt utav Lukas med pussar och en stor bamsekram! Sedan mös vi medens han drack sin morgonvälling. Å vad mysigt det är att få träffa sin son lite. Dessa veckor då man arbetar kväll är inte de minsta roliga ska ni veta!

Dagis var inte alls poppis imorse men efter lite kompromiss om att han fick ha hjälmen på sig i bilen så kom grabbarna iväg. Jag själv har sysselsatt mig med att rensa blommorna på balkongen.

Efter lunch laddas batterierna och jag trampar iväg på cykeln för att hämta Lukas! Men eftersom att jag är gravid och måste ta det lite lugnt åtminstonde samt att jag inte har en aning om hur man kommer hela vägen till huddinge härifrån så cyklar jag till Årstaberg och tar därifrån pendeln. Vem tror ni kommer bli totalt överlycklig av att se att vi ska cykla hem efter dagis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback