Dagens vill ha!

Sitter och väntar på att Lukas läkare ska ringa upp. Hade för mig att det var 09.45 som tiden var skriven, måste sätt fel då de ännu inte ringt? Suck när man tagit ledigt från arbetet och allt! Väntar till 10.35 sedan sätter jag mig på telefon igen. Någon hjälp kan man tydligen inte heller få ifrån växeln. Gah dessa inkompetenta sjuksyrror.

Dock hinner man dö surfa en del när man bara sitter, såklart hittade jag en massa jag ville shoppa men jag har bestämt mig. Ingen mer shopping än de nödvändiga på två månader nu! Jag och Thomas ska börja spara massa pengar nu.

Men vilken skönhet är inte denna?

55 pund om jag tog rätt valuta nu.. Utan objektiv plus att jag inte har någon aning om hur den fungerar. Jag ska gå på och köpa en Canon 550D som Denize tipsade om. Efter att vi lärt oss spara.. kanske önska oss lite bidrag från föräldrar? Thomas har precis fyllt och jag fyller ju snart =)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback