Gooood morning =))



Eftersom att jag är så himla duktig på att ligga i sängen och dra mig till absolut sista sekund så fick det bli en smoothie till frulle! Körde i kesella och min älskade kesella vanlij som jag skulle kunna leva på plus lite hallon muuums!

Anledningen till att jag var lite extra noggrann med att få något i magen denna morgon är att vi skulle cykla! Å fy vilka backar vi har. Eller åtminstonde två stycken. Den andra gick vi upp för då den var väldigt kort men usch så brant.

Vi kom åtminstonde fram till jobbet och det blir nog lättare med tiden =)

Nu sitter jag på arbetet och försöker jobba lite! Vi har en tävling med ett annat team så fokusen ligger väl lite mer på den ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback