Graviditet

Skulle kunna sova i timmar är så himla toktrött så de finns inte! Imorgon är det jobb som vanligt men torsdag har vi en röd efterlängtad dag. Vi blir hemma och får förhoppningsvis lite sovmorgon. Vid 8 måste vi dock som senast gå upp annars kommer Lukas aldrig i säng på kvällen.

Puuh baksmällan med barn nummer två? Att man inte får sova när man vill. Det är tur att jag blir hemma nu från slutet utav Juni. Även om det är med Lukas så blir det helt underbart och framförallt lugnt och skönt!

Jag och en tjejkompis har även tittat lite på resor tänkte ringa och höra hur det är med att vara gravid och resa? Jag är inte ett dugg orolig då jag absolut inte förväntar mig någon bebis i juni/juli men tråkigt nog är det säkert inte heller jag som bestämmer, eller?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: eleonor

Du får åka med apollo fram till en månad innan bf :)

Postat av: Anonym

Haha, bebisen kommer när den vill komma ut oavsett när den är planerad ;) skönt för dej o Lukas att få va hemma o mysa i sommar :) kramis

2011-06-01 @ 16:27:58
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback