Ihjälsparkad?

Gosh har en bebis som har ett himla bra morgonhumör ska ni veta. Får sparkar konstant fram till tolv tiden känns sådär när man vill kapa av hela kroppen för att det värker så mycket. Men missförstå mig inte är mysigt ockås ;) hihi

Jag och Thomas var hos läkaren i eftermiddags och japp, halsfluss it is. Förstod väl visserligen det med tanke på hur sjukt ont det gör. Att Lukas har klarat sig är nog bara en tidsfråga?

Jag och Lukas är hos mamma just nu. Både jag och Thomas behöver vila så då är det lika bra att hälsa på Lukas absoluta favorit - mormor. Hon är dundersnäll och kör honom till dagis imorgonbitti också så att jag kan ligga kvar och vila ännu mera.

Ni ska bara veta hur underbara personer som jag är omringad av varje dag! Thomas och jag har planerat ännu mer framtid nu under kvällen :)) hihi vi är väl lite väl knäppa men det är bara helt bäst. Först ett syskon till vår underbara son i höst, flytt innan håller vi tummarna för annars blir det trångt hemma ;) Mer om planerna därefter väntar vi lite me =) ♥

Nu ska jag försöka sova lite, huvudet är helt klart men kroppen helt död. Måste med andra ord ligga ner i soffan hela dagarna för att vila kroppen, medens huvudet mer än gärna skulle kunna jobba.

Att vara sjuk måste nog vara det absolut tråkigaste som finns =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback