Kvälls jobb

Det måste vara det absolut segaste som finns! Men tyvärr så måste man finnas tillgänglig som ett företag lite fler timmar på dygnet än vad man själv anser är acceptabelt att arbeta XD.


Finns inga ord för hur mycket jag saknar min finaste skrutt då jag jobbar kväll. På onsdag är jag ledig då ska vi baka bullar! Sedan jobbar jag tre tidiga veckor efter denna.



Lukas och Thomas plus hans mamma åka och kollar på det där radhuset när som helst! Ska bli roligt och se vilket intryck som de fick utav huset =) Vill verkligen flytta nu.





Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Sv: Hsha det är lite komiskt för jag har faktiskt inga favoriter på namn. Känns knäppt när det var så självklart förra gången :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback