Långa dagar

Sitter på jobbet sen kvart i tio imorse. Har hunnit med 19 samtal in och 3st utgående. Har googlat runt lite om bungyjump utan resultat, tips uppskattas! Är brorsans present nämligen. Har även hunnit äta lite och kollat 15 minuter på en film.

Så nu då? Jag mår sjukt illa för att jag är så extremt trött. Ska bli skönt om fem timmar, när man får gå hem å bara vara igen! Thomas och skruttis kommer och hämtar mig också, guldvärt när man behöver arbeta så sent! Speciellt på en helg..

Nåja näst sista helgen för mig känns jävligt bra också! Ska kolla vilken helg vi jobbar i juni skulle vilja tajma Thomas då igen så att man kan hitta på roliga saker resten utav helgerna.

Förövrigt hittade jag en bilbarnsstol på blocket igår för 900kr. Ser precis likadan ut som den vi har, så vi blev jätte nöjda över köpet! Det ända som saknas är de där banden som jag självklart glömt namnet på. Men de finns att köpa på babyland för 150kr ungefär =)

Så ser den väl typ ut.. är skyddet uppe vid huvudet som skiljer de åt. Både den vi har och den begagnade vi köpte nu är mer praktiskt om barnet somnar i bilen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill se mer bilder, på lukas och på din lilla mage så spännande, känns det bra att bli 2barnsmamma?! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback