Radhuset #2

Med utgångspris 2 650 000 står just nu uppe i 3 600 000. Tror vi backar. Alltså förlåt men för ett radhus? Thomas var på visningen utan mig och de hade varit som fyra mindre plan vilket sänkte priset betydligt i mina ögon då jag vill ha det så öppet som möjligt.

Vilka pengar måste jag bara säga! Och vilken marknad. Blir tokig snart får väl råna någon på några hundratusen, skämt åsido.

Men vi backar den försäljningen. Hur gärna jag än vill flytta så tänker jag aldrig ge så mycket för just ett radhus.

Det kommer faktiskt fler hus, har redan hittat två stycken nya. Möte inbokat med handelsbanken också om en vecka. Visning imorgon osv =)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: freja

men najs! vi vill ju inte ta topplån så det blir till att spara alla kronor. vi vill ju bo i lägenhet så det är inte lika dyrt men ändå en hel del. känns helst sjukt att man sitter på nästan 300 000 kr men man kan ändå inte ta ett lån och köpa nått eftersom man behöver 15% i handpenning :/



kul att du skrev om din sons vikt. lite tröttsamt att alla vill skylla min mitt ev alkoholintag under graviditeten med vega. finns ju som sagt fler barn som är små!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback