Vi har fått dagisplats!

ÄNTLIGEN! Nja vi har väl inte väntat allt för länge egentligen, men vi kommer att ha väntat i fem månader när platsen väl tillfaller. Men det blev ett bra läge. Ligger dock precis vid vattnet men jag får lita på att personalen verkligen är noga med att stänga grinden där borta. Var inte heller det dagiset jag önskade MEN vi kan förhoppningsvis få ett annat innan dess. Och är det så att jag inte känner att personalen är rätt, så har jag ändå tagit ledigt från juli fram tills dess att jag går på föräldrarledighet med bebisen i magen så Lukas kan teoretiskt sätt vara hemma ändå i väntan.

Nog om dagis blir förvirrad bara man tänker på det =) Jag är heeelt färdig efter en lång, läs hel, arbetsdag. Tog en långhelg pga hemsk huvudvärk och Lukas helt underbara hosta. Nästa torsdag ska vi äntligen få träffa en barnläkare och börja utreda denna hosta/astma.

Här kommer de fantastiska tavlorna jag köpte till Lukas/ barnens framtida rum då vi var i Eskilstuna. 198kr styck på underbara hem.


Både sambon och Lilleman ligger och sussar. Tänkte joina dem i sängen åtminstonde vid tio men när men att man är ledig dagen efter så får man helt plötsligt en massa ny energi!

Någon som har lust att komma med namnförslag kanske? De namnen jag har fått godkända utav Thomas är Emma och Albin. Noah gillar jag också men vi får väl se. Har några månader på oss att fundera skönt nog =)



Kommentarer
Postat av: eleonor

Emma och Albin... När jag var liten hade min vän Emma en kanin som hette Albin. Jag har fortfarande ett fint ärr på handen efter den elaka kaninen. Hmmm... Men det är bättre än Kalle :)

2011-05-04 @ 22:52:30
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Fina och enkla namn Emelie! I like em, men som sagt ni har ju tid på er. Vi är oense och har knappt några val och då har vi Bd nu i juli :p

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback