Det här med att blogga

Hej sötnos! Livet leker? Jo var ju inte igår vi titta in här iaf.. vill blogga men för att blogga krävs det en dator. En fungerande dator utan vattemskada för ja det är just vad vår bärbara varit med om.. 15000 kostar det att laga en lagom summa? Blir till att ringa vårt försäkringsbolag och hålla tummarna! Men det får vänta någon vecka först måste jag komma ikapp mina studier som jag halkat efter i men att skriva kalkyler och olika budgetar utan någon form utav excel är inte rolig ska jag säga! Ska nog börja morgon dagen med dator ragg? Annars rullar livet på rätt bra. Det är vad någon annan än påstår jävligt ekonomiskt att studera. Förstår ni hur många dagar jag spenderat hemma istället för i ett köpcentrum?? Det är underbart ska ni veta :)) Sen vad den riktiga sanningen egentligen är kan vi väl undvika? Skulle aldrig ställa upp i lyxfällan kan jag tillägga. Jag vill inte veta vad våra faktiska matkostnad ligger på? Anledningen till att jag skriver nu är saklart för att mina underbara sömn problem har startat. Det är som någon hopplös cirkel så fort jag öppnar en studiebok så ligger jag klarvaken med sprängande huvudvärk som uppkommer på grund utav trötthet.. man kan inget än älska livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback