Magknip x2

Igår åt denna mami lök vilket resulterar i lite missnöjd bebis! Så med andra ord har löken gjort sitt i vårt kök ett tag framöver =)




Vi har kommit in lite i vårt nya hem och saker o ting börjar få sin egna plats. Än är det massa kartonger kvar och alldeles för mycke kläder MEN jag kan gömma undan det och slipper leva ett kartongliv. Även om jag vet att de väntar fint på undervåningen..


Albin växer så att det knakar 6 veckor gammal väger han numera 5700g och är knappt 61cm lång. Imorgon ska vi även få en uppdatering om hur stor brorsan blivit, ska bli kul! Känns som att måste ha växt nu då han börjar växa ur sina kläder ;) hihi


Dagens planer var att besöka BVC sedan plugga. Men jag tänker försöka packa upp lite då jag ha noll motivation till att plugga under dagtid. Detta får jag göra ikväll när storebror sover.


Imorgon hade vi planerat att plugga (återigen..) samt färga håret. Blev istället att ha Lulle hemma för ett BVC besök. Plugget hamnar återigen, under kvällstid. Därefter är jag nog klar för denna vecka med pluggandet. Man får ju inte slita ut sig ;) hihi


Snarast ska jag fixa efter bilder på vårt renoverade hus också! Det finns massa saker kvar att göra men vi har börjat någonstans nu gäller det mer att spara ihop lite pengar så att vi kan göra klart köket! Jag har min paddington tapet på plats i barnens rum och jag har ett underbart golv det räcker långt ;)





Kommentarer
Postat av: Fröken Ekholms dagliga bravader

Jisses, vilken stor grabb! :) skönt när de små växer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback