Studier och barn

Den kombon tror nog ingen på - förutom jag och en väldigt liten del utav mina vänner ;) hihi
Jag klarade det som ensamstående och ja varför skulle det då inte funka med sambo och hus? Kan tala om att min motivation är på NOLL trots att jag vet att jag måste vara klar innan maj för att kunna komma in till hösten. Men jag stressar inte i värsta fall får jag jobba ett par månader och studera hösten efter. Även om det känns surt.
MEN inte ska det bli så? Nej jag ska banne mig kämpa. Tänkte försöka komma ikapp med Engelskan som jag la på hyllan lite nu under flytten redan ikväll. Planen är att plugga hela dagen imorgon. Tisdag tänker jag nog ta ett brake men på onsdag kör vi igen då är jag storebror fri hela dagen och måste verkligen ta tillfället i akt att komma ikapp med alltihopa! Har två kurser där jag inte ens beställt böcker som startade i fredags också. Visst har jag bra planering?
Återigen, det funkar att studera med barn man måste bara hitta motivationen själv .. för tid det har jag verkligen

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Det funkar att plugga m barn bara man vill.

Jag började ju på Uni när jag var gravid nu sist och det gick!

Lycka till

Postat av: emelie-mamma till elliott och leila

Jamen eller hur? man kan ju inte tro att man kan sitta och äta godis mitt på dagen utan att elliott ska vilja ha liksom!

Äter vi nåt godis etc mitt i veckan så äter vi det när båda barnen sover..haha!



det är rätt, kör på bara. Allt går bara man vill- det är min filosofi =)



2011-11-15 @ 12:43:28
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Viola

Jag tror du klarar det! Man blir ofta mer motiverad när man gjort lite annat innan med.

2011-11-18 @ 23:27:10
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Sara Andersson

Hejsan, just nu säljer jag bloggdesigner för endast 50 kr. Tillverkad helt efter dina önskemål.

Det vanliga priset är 100 kr men just nu behöver jag få ihop pengar och har därför sänkt till endast 50 kr.

Jag går andra året på medieprogrammet (profil: Grafisk kommunikation) på gymnasiet och har kunskaper om hur man bäst utformar grafisk design för att locka, köpare (i det här fallet läsare). ögongodis hellt enkelt. Och jag har använt mig utav photoshop i ca. 5 år och använder mig just nu av Adobe Photoshop CS5.1 Så jag kan min sak.



Kodning ingår i priset.



Du framför dina önskemål, jag skapar en design, visar dig, är det något du vill ändra så gör jag det, enda tills du är helt och hållet nöjd, betalning sker efter tillverkningen så du behöver inte oroa dig för lurdrejerier.



Behöver du ingen ny design själv? Varför inte ge bort en i julklapp eller present till en vän?`



Om du är intresserad av en ny design kontaka mig då här:

[email protected]



obs. bloggdesignen jag har själv är ett ytterst dåligt exempel på mina kunskaper då jag slaffsade ihop den snabbt för att förnya bloggen, så utgå inte från den om du vill kika på vad jag kan, hihi^^



/Sara Andersson

www.saraanderssonfoto.se

2011-11-19 @ 15:58:36
URL: http://saraanderssonfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback