Underbara barn

Idag slog Lulle upp sina vackra ögon närmare 8. Helt sjukt men han behövde nog sova ut lite plutten!

I vanliga fall vaknar Lukas sju på morgonen då gör vi välling å sen lägger han sig i soffan framför disney junior. Jag går däremot tillbaka till sängen och ligger där tills klockan närmar sig åtta snåret. Vilket Lukas tycker är helt OK inget tjat eller gnäll. Däremot så får jag istället lite ångest som låter honom vara vaken själv MEN det blir nog bättre när Albin inte tycker att man ska äta varannan/ var tredje timma på nätterna..


Hur som helst så är jag så otroligt lycklig över mina barn och deras enormt fina egenskaper. Lukas har gått från bebis till en riktigt fin liten grabb med ett enormt ordförråd. Albin är fortfarande liten men är så extremt nöjd som en bebis kan bli, mina fina grabbar! Är så otroligt tacksam för att de finns - alla TRE gäller såklart deras pappa också.



Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C och H

Nä jag studerar inte längre, har uppehåll från universitetet just nu :) hade ju jobb innan jag påbörjade mammaledigheten så jag har Sgi inkomst som jag tar ut föräldrapenningen på :)

Skönt med uppehåll faktiskt. Tempot är så högt på Uni kände jag så det kändes bäst att pausa helt för ett tag.

Sen händer det mkt på hemmafronten just nu när P ska bli egen företagare, jag ska varva att vara hemma med H och hjälpa honom med div pappersarbeten.



Frågar man inget får man inget veta :)

Postat av: angelica

hej! fin blogg, tyckte det var så kul för jag har en son på 6 veckor som heter lucas och jag kallar honom också Lulle. :) ha det bra mvh angelica

2011-11-23 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback