Barn och hus i samma veva!

Förhoppningsvis hittar jag tillbaka till bloggen då allt med huset lagt sig lite. Just nu är vi mitt uppe i lite nattvakenhet blandat med tapetshopping ;) hihi


Å så har man en UNDERBART trottsig 2åring här hemma. Puuuh att räkna har man i af lärt sig jäkligt bra ;)
Albin är en helt motsatts till lukas när han var i samma ålder. Han bara sover å sover å sover. Dock så äter dem ungefär lika mycket och Albin hade på 4 dagar ökat ca 200g i vikt. Ska skriva upp under Albin växer så får ni se det exakta =)


Naveln lossnade på dag nummer fem hos herren så häromdagen körde vi premiärbad. Gillas? Japp! Han älskade det. Blev dock nervös när T läste på barnoljan att den kan orsaka kväljningar om man får den i sig? Så nu ska vi enbart köra på olivolja som jag hade till Lukas. Det vet jag åtminstonde är ätbart med tanke på att de små liven har händer överallt och ingenstans.


Inatt sov han hela natten också ska tilläggas plus hela kvällen då vi var iväg på middag. Väcktes för lite matmål ibland men annars sov han på väldigt bra.


Med hela natten menar jag att vi inte behövde gå ut från rummet. Han vaknade och åt men det gör vi så bra i sömnen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback