Åsikter

Verkar som att väldigt många blir upprörda så fort man öppnar käfften om små barn + örhängen + barn med annan bakgrund.


Men jag står starkt fast vid att jag tycker att det är FEL och hemskt utav föräldrarna att ta hål i öronen på ett barn som fortfarande är i sandlåde-åldern. Ja dem kan tycka att det är fint, kolla mammas öron och också vilja ha men VARFÖR? De är barn de ska leka och gegga ner sig inte vara fina med lite bling i öronen. Finns infektionsrisker som är skyhöga för man utsätter faktiskt sitt barn för öppna sår när man väljer att klicka i örhänget.


Och för att inte tala om risken att de råkar dra av örhängena? Nej fy jag tycker att som förälder måste man sätta ner foten och säga NEJ du är för ung för barn ska fan inte gå runt med sånt i öronen - vare sig tjat, skrik och tårar från deras håll!





Kommentarer
Postat av: naddie.

ja jag behöver väl inte precis skriva min åsikt angående det hela ;)

Postat av: ruby milo och lova

Det är bra att du står för det du tycker. Ärlighet går man längst på.puss

2011-09-10 @ 19:14:50
URL: http://rubykanoby.blogg.se/
Postat av: naddie.

precis så känner jag med! men man kan ju skratta åt det åtminstonde :) hur är det med dig? vilken vecka är du nu i? :) kram

2011-09-10 @ 21:38:40
URL: http://naddiegoespublic.se
Postat av: Pernilla

Håller med di ang örhängena och har gjort det hela tiden! men att du lägger dig i min och naddies diskution med spydiga kommentarer är bara onödigt!

Vem fan bryr sig, låt dom jävlarna ta hål i öronen på sina barn, e det inte ditt barn så bry dig mindre!

Men RASIST det e jag inte!

2011-09-13 @ 09:30:45
URL: http://enpojkmammasdagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback