Besök hos MVC

Idag hade vi tid hos barnmorskan igen för en vanlig grav - kontroll!


+14,3kg
Sf mått 33cm
Äntligen fixerad!


Är väl det som jag anser är mer eller mindre intressant =) Tycker att det är underbart att få öka lite mer i vikt denna gång. Med Lulle låg jag på +8kg vid förlossningen och förlorade 12kg under förlossningen så hade ett projekt i att gå upp i vikt efteråt vilket är för MIG ännu svårare när jag ammade.


Nu ska vi inte dit förän den 19 september så min BM sa fint att hon inte hoppas att återse mig då efter som beräknat datum är den 14 september men vi får väl se när bebben tänkt titta ut ifrån magen =)




Kommentarer
Postat av: Madde rubin

hon kommer den 10'e :D

2011-09-06 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback