En sån frihet!

Idag vaknade lilleman vid halv sju så efter en lagom trevlig natt nästintill utan sömn var det bara att gå upp. Thomas ligger fortfarande med feber och kan knappt röra sig å jag ser bara fram emot min alvedon som jag får ta om 50 minuter =)


Var förbi MVC och lämnade ett urinprov tidigare imorse för att sedan bege mig till dagis och lämna lillgrabben som skönt nog är dunderpigg!


Ska faktiskt hoppa in i en dusch så att man kanske piggnar till för att sedan luncha med två fin fina vänner =) Får dock se hur länge jag orkar men mat måste man ju få i sig i af :) Sen orkar jag heller inte laga mat det låter så mycket värre än att sätta sig i bilen?


Nåja piggna till vare ja, kanske ska man unna sig lite cola = socker innan man beger sig? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback